Skip to main content

!@#$%^&*()

Saya tak sebahagia itu..bahagian kita berbeza.Ambil iktibar dr kelemahan saya, bina diri anda yang lebih kuat yang anda mampu..

=)

Comments

Popular posts from this blog

A mixed-feelings ending

assalamualaikum..

it certainly very nearly to the end, time to wave my hands to the uni. hugging the lecturers (i just didi it this morning). i went to the morning tea organised by pamela and other lecturers. yes, it was warm, the atmosphere and every single thing inside the room.

so many things that we ( as a group) should've learned. guess what, their jokes were full with hidden meanings and useful advices.

scene 1- Rod Lane, Khalijah & I.
rod lane:where are the others? dont tell me they are going out, shopping~
Khalijah & I: ...(we got no answers, looking at each others face. guilty).
rod lane: what? u two are looking at each other and don't know what to answer.
xx haha.it was a joke. but yeah, sentap xx

scene 2:Pamela, lecturers and the 8 early comers.
Pamela:bla bla bla...you should have learnt one thing from here. BE ON TIME.
xx oh no, it wasn't a joke actually. it was her opening speech.

scene 3: Afiq, Pamela, other lecturers and some of us.
Afiq: bla bla bla (afiq w…

snow white

Assalamualaikum

aku tidur lepas zohor td. penat kan 3 hari ni ada "kursus". sebab ada 4 hanger baju y masih belum berlipat, aku berkongsi tempat tidur dengan baju2 tu dan ambik ruang tdo sikit je. sekitar 3 pm aku tidur. seingat aku, posisi last sebelum aku terlelap adalah mengeringkuk dan memusing ke kanan

....... tidurku takde mimpi ye. sungguh senyap...........(aku memang jarang mimpi sewaktu tidur)

aku terbangun. aku perasan aku bgn dalam keadaan senyum. aku bukak mata dan tak gerakkn lg badan. memang serupa posisi jenazah. aku masih jugak lg tak gerakkn badan. sambung senyum lagi. hehe.

sebak. masa tu, aku tefikir kalaulah semudah dan sedamai tadi pengakhiran aku nanti, aku dapat membayangkan betapa aku telah diberi pengakiran yang baik, seperti yang selalu kita minta di dalam doa2 kita. terharu pulak aku.

persoalannya:
1) adakah mampu mati sedamai itu dengan amalan yang aku ada smp ke hari ni..?hebat~thing to ponder ye tuan2 & puan2.

p/s: tajuk yang aku tulis memang tak …